۱۳۸۷ تیر ۳, دوشنبه

راه حل های مدرن به روش هلندی/با و یا بی لباس؟




در باره نویسنده این مقالات:بئاتریس ریتسما(Beatrijs Ritsema)خبرنگار روزنامه معروف(Trouw) هلند می باشد.او ستونی را در این روزنامه در اختیار دارد و هر شنبه به سوالات خوانندگان روزنامه، در زمینه های مختلف اجتماعی/فرهنگی جواب های مدرن می دهد. برای آشنایی بیشتر با نویسنده و راهنمای طرح سوال لطفا اینجا را کلیک کنید.

سوال:

بئاتریس عزیز،
من در حمام آفتاب گرفتن و شنا کردن کاملا برهنه هستم، حتی در ویلایم در اسپانیا، اما چه کار باید بکنم اگر برایم میهمانانی بیایند که به برهنه بودن دیگری عادت نکرده اند؟


خودم را با آنها تطبیق دهم؟ و یا اینکه برای آنها توضیح بدهم که من ناتوریسم هستم و دوست دارم که در منزلم برهنه باشم؟


توضیحا اینکه من یک مرد 57 ساله هستم و برای آزادی عمل خودم و اعتقاداتم ارزش زیادی هم قائل هستم.
امضا، با و یا بی لباس.


جواب:
با و یا بی لباس عزیز،

قرارداد ناتوریسم برای لذت بردن اینگونه است، یا همه لخت هستند و یا هیچ کدام.

اگر فقط یک نفر(ویا تعدادی از گروه) لخت باشند، آنجا یا نمایش استریپ تیز است و یا زندان ابوغریب عراق!

این قرارداد ناتوریسم در قسمت اجتماعی آن اینگونه معنی می شود، کسی که می خواهد لباس بر تن داشته باشد، الویت دارد به کسی که بدون لباس می خواهد باشد.

بنابراین در اینگونه مواقع شما باید دنبال مایو شنا خود بگردی که با پوشیدن آن حداقل راحتی را برای میهمانانت فراهم کنی.



.


.


هیچ نظری موجود نیست: