۱۳۸۷ خرداد ۱۸, شنبه

راه حل های مدرن به روش هلندی/رابطه با مرد متاهل


در باره نویسنده این مقالات:
بئاتریس ریتسما(Beatrijs Ritsema)خبرنگار روزنامه معروف(Trouw) هلند می باشد.او ستونی را در این روزنامه در اختیار دارد و هر شنبه به سوالات خوانندگان روزنامه، در زمینه های مختلف اجتماعی/فرهنگی جواب های مدرن می دهد. برای آشنایی بیشتر با نویسنده و راهنمای طرح سوال لطفا اینجا را کلیک کنید

سوال:
بئاتریس عزیز،

آلان سه ماهه که من با یک مرد متاهل رابطه دارم. در شروع این رابطه او تمام مخارج بیرون رفتن ما را پرداخت می کرد.

چند هفته قبل او به این نتیجه رسید که بهتره من نصف پول غذا رو پرداخت کنم، بدون اینکه با من در این رابطه از قبل صحبتی کرده باشد. این کارش به نظرم اصلا جالب نیست.

من خیلی وقت نیست که دوست دختر او شده ام و او تصمیم گرفته نظرش رو تغییر بدهد. به عقیده من او باید مخارج بیرون رفتن ما را به تنهایی پرداخت کند.

من می خواهم که او برای داشتن من خرج کند، و او باید این کار رابکند.
من هنوز نمی دانم که آینده ما چگونه خواهد شد، اگر او از همسرش جدا بشود و ما وقت بیشتری برای دیدن هم داشته باشیم، برای این مشکل چگونه باید برنامه ریزی بکنم.

امضا "معشوقه ای که نمی خواهد خرج کند"

جواب:
خانم "معشوقه" عزیز،
بعد از فقط سه ماه طرف به این نتیجه رسده است که پول رستوران را باید با هم پرداخت کنید؟ هه، به نظر خیلی عجیب می آید.

داستان رومانتیک شما چقدر زود ته کشیده است!!

توضیح این داستان سه ضلعی تو اینگونه است.
معشوق تو همه چیز دارد، 2 تا زن و یک زندگی خانوادگی.

معشوقه(که تو باشی) خودش را در اختیار این مرد قرار می دهد و دلخوش همان چند ساعتی است که مرد برای او زمان می گذارد.

یک غذای مجانی کمترین چیزی است که تو در این رابطه مثلثی می توانی توقع داشته باشی.

مسلما بعلاوه یک پالتو پوست خز که کمبود گرمای این رابطه رو کمی جبران کنه.


یک موضوع دیگه،
تو که خیلی وقت نیست که خودت رو دوست دختر اون احساس می کنی، پس چرا برای حفظ این رابطه داری تلاش می کنی؟

تو نقاط منفی رابطه با یک مرد متاهل را می دانی. احتمال بسیار زیادی است که او اصلا از همسرش جدا نشود، مثلا بدلیل اینکه این کار خیلی خرج دارد(طبق قانون هلند، نضف دارایی متعلق به همسر می باشد)، بخصوص که این معشوق تو شخصی بسیار مادی هم بنظر می رسد.

علاوه بر اینکه او اصلا قابل اعتماد هم نیست، او همین آلان در حال خیانت به همسرش است.

یه همچین شخصی به چه دردت می خوره؟
نمی توانی تیکه بهتری پیدا کنی؟
به جای این دعوای بی خردانه برای 50 یورو پول غذا، بهتر به خودت نگاه کن.

با دوست های معمولی ات بیرون برو و پول غذایت را خودت پرداخت کن. اجازه بده که شخص دیگری(که مال کسی هم نباشه) تو را تور بزنه، که زیاد هم برخورد می کنی.
نقاشی اثر معروف پیکاسو به نام زن نشسته می باشد

هیچ نظری موجود نیست: