۱۳۸۷ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

پرداخت نفقه به زن سابق یا مرد فعلی؟


18 سال پیش لاری(Larry Roach ) و جولیا(Julia) با هم ازدواج کردند.

بلافاصله بعد از این ازدواج لاری متوجه رفتارهای عجیب زنش شد.


جولیا موهایش را کوتاه کرد و بعد هم چند تا خال کوبی در بدنش انجام داد، ولی اینها بعقیده لاری چیزهایی نبودند که شکی جدی را در او ایجاد کنند.


لاری زمانی بصورت جدی به همسرش شک کرد که در کنار تختخواب جولیا یک آمپول تستوسترون(testosterone) پیدا کرد، چیزی که جولیا مدعی شد برای رهایی از سر درد استفاده کرده است.

لاری دلش می خواست که گفته جولیا را باور کند ولی چیز های دیگری هم در شرف رخ دادن بود.

رفته رفته صدای جولیا کلفت تر می شد و او شروع به اصلاح صورتش کرده بود.


لاری می گوید: من می دانستم که جولیا صورتش رو اصلاح می کنه، یکبار ساعت 5 صبح او را دیدم که مثل سایه از کنارم گذاشت و به دستشویی رفت، به خودم گفتم، یعنی چی که زنم باید ریششو تیغ بزنه!!


یک سال بعد لاری و جولیا از هم جدا شدند.

در تمام این مدت لاری ماهانه 1250 دلار بابت حق نفقه به جولیا می پردازد.


یکبار جولیا تصادف کرد، در آنجا لاری فهمید که جولیا اکنون به نام جولیو(Julio) و بعنوان یک مرد در اداره پلیس ثبت شده است.


بعد از فهمیدن این موضوع لاری اعتراض کرده و می گوید: زن سابق هیچ مردی اکنون با ریش و سیبل و آلت جنسی مردانه نیست. این زن سابق من نیست، من اصلا نمی دانم این کیه.


در شکایت اش به دادگاه لاری عنوان کرده است: من با یک مرد ازدواج نکردم، یک مرد را هم طلاق نداده ام، پس چرا باید به یک مرد نفقه بپردازم؟

اما قاضی دادگاه معتقد است: انسان همانی است که متولد شده است، زن سابق تو زن بدنیا آمده، بنابراین از لحاظ قانونی زن شناخته می شود.


تا اینجا لاری مبلغ 70 هزار دلار بابت نفقه بابت زن سابق(مرد فعلی) پرداخت کرده است.
.
.

هیچ نظری موجود نیست: