۱۳۸۷ تیر ۵, چهارشنبه

دیده شدن 13 بشقاب پرنده در آسمان انگلستان



همه دنیا می دانند که انگلیسی ها عاشق داستانهای مربوط به بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی می باشند.

اما این بار داستان ظاهرا کمی جدی تر بنظر می رسد.


شنبه گذشته چهار سرباز انگلیسی موفق به دیدن 13 بشقاب پرنده در آسمان پادگان محل خدمت خود شده اند.


برای اینکه ناباوران به وجود بشقاب پرنده ها را بتوانند قانع کنند، مارک پراکترMark Proctor (یکی از این چهار سرباز) با کمک موبایل خود فیلمی هم از آنها تهیه کرده است.


این فیلم در حال حاضر توسط دولت در حال بررسی است، تا ماهیت این اشیا را شناسایی و در صورت لزوم راه کارهای دفاعی در مقابل آن را پیدا کنند.


داستانی عجیب،

موضوع وقتی جالب می شود که بدانید 2 ساعت قبل از دیده شدن آنها توسط سربازان و در 130 کیلومتری محل یاد شده دیده شدن بشقاب پرنده گزارش شده است.


جالبتر اینکه 3 ساعت بعد از این ماجرا هم یک زوج گزارش داده اند زمانی که در اتوبان بوده اند، توسط نور یک شیئی ناشناس از آسمان تعقیب شده اند.


دیگر اینکه روز قبل از این ماجرا هم دیده شدن 7 بشقاب پرنده گزارش شده است، و شخص گزارش دهنده موفق به گرفقن عکس هم شده است.


شرح ماجرا،

مارک پراکتر می گوید: در اتاق کنترل بودم که ناگهان فریاد دیگر دوستانم را شنیدم، برای اینکه بتوانم به دلیل این هیجان آنها پی ببرم، از اتاق کنترل خارج شدم که 13 شیئی ناشناس را دیدم که در آسمان جولان می دادند.


آنها تمام مدت در حال ویراژ دادن بودند و نور صادر شده از آنها مدام تغییر رنگ می داد، اما من بالاخره موفق شدم که از دو تا ازآنها با موبایل ام فیلم تهیه کنم.


از طرف ارتش به این سربازان دستور داده شده است که در این مورد با احدی صحبت نکنند، ولی خوشبختانه این یکی نتوانسته جلوی خودش را گرفته و (The Sun) را در جریان این ماجرا قرار داده است.




.

.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

khob yekam bishtar darmorede boshghab parande tozih midadin jaleb bud