۱۳۸۶ اسفند ۲۴, جمعه

امید جلیلی، من باعث جدایی براد پیت و جنیفر آنیستون بودم.

امید جلیلی(Omid Djalili )کمدین 42 ساله ایرانی خودش را در رابطه با جدایی براد پیت(Brad Pitt )و همسر سابقش جنیقر آنیستون(Jennifer Aniston )مقصر می داند.
امید می گوید: یک بار در حین بازی در فیلم "بازی جاسوسی"(Spy Game ) من با براد پیت در یک تاکسی بودم. تازه چند روز از ازدواج این زوج هنری بیشتر نگذشته بود.
آنجا بمدت بیشتر از یک ساعت توصیه هایی در مورد ازدواج و مراحل آن به براد پیت کردم. به او گفتم ازدواج سه مرحله اصلی دارد.
1- مرحله عشق کور
2- مرحله آزار، در این مرحله که مشکل ترین مرحله ازدواج است، تو در مورد همه چیز حساس هستی.
3- مرحله پذیرش، اگر مرحله مشکل دوم را با موفقیت رد کنی به این مرحله می رسی که هارمونی ازدواج است.
امید می گوید، براد پیت از من تشکر کرد و گفت خیلی خوشحالم که تو مراحل ازدواج و اصول آن را برای من توضیح دادی. اما متاسفانه 6 هفته بعد براد پیت نزد من آمده و گفت من مطمعنا در مرحله دوم هستم و احتمالا همه چیز دارد از دست می رود.
خوشبختانه امید جلیلی بدرستی تصمیم گرفت در ازدواج بعدی براد پیت با آنجلینا جولی( Angelina Jolie )سکوت اختیار کند. منبع

هیچ نظری موجود نیست: