۱۳۸۷ فروردین ۶, سه‌شنبه

خبرهای کوتاه از جهان


برای این هفته چهار خبر کوتاه را در نظر گرفته ام.

1- بلندترین مرد جهان ماشین دار شد.
leonid stadnik بلند قدترین مرد جهان از کشور اوکرین دیروز(دوشنبه 24-03-2008)و در سن 36 سالگی بالاخره به آرزوی خودش رسید و صاحب ماشین شد. این ماشین که توسط رئیس جمهور اوکرین و مخصوص سایز او سفارش داده شده بود، دیروز به او تحویل داده شد. البته لونید هنوز گواهی نامه رانندگی ندارد و می باید در ابتدا توسط همین ماشین درس رانندگی را فرا بگیرد.
در اینجا می توانید یک ویدیو جالب از این مرد را ببینید.
-
2- انقلابی در صنعت ساخت مسکن.
به نظر می آید که به پایان خانه سازی به روش سنتی نزدیک می شویم.
یک کارخانه هلندی توانسته است خانه هایی را بسازد که تا 80 درصد ساخت آن در کارخانه انجام می شود.
این کارخانه موفق شده است این خانه ها را که با خانه های پیش ساخته قیلی فرق داشته و خانه واقعی هستند در کارخانه آماده کرده بطوری که نصب آن در محل فقط به یک روز زمان می برد.
این خانه ها که تا لوله کشی، سیم کشی، سیستم های سرد وگرم و خروجی آنها در کارخانه انجام می شود، 20 درصد ارزنتر از مدل سنتی خود تمام شده و 50 درصد ضایعات ساختمانی کمتری دارند. کل طول ساخت این خانه ها 5 روز می باشد. منبع
-
3- Britney Spears خودش نیست که می خواند!
Henry Rollins خواننده معروف راک ادعا می کند که بریتنی اسپیرز آهنگ هایش را خود به تنهایی نمی خواند، بلکه
یک زن سیاه پوست با او می خواند و این میکس این دو خواننده است که به نظر خوش آهنگ می آید.
او می گوید: جذابیت صدای بریتنی مال صدای خودش نیست، صدای بریتنی زشت نیست اما کاملا معمولی است، این میکس این دوصداست که ما می شنویم و از آن لذت می بریم.
او مدعی است که برای این کشف مدیون دستگاه بسیار پیشرفته صوتی خود است که به او این امکان را داده است که به این موضوع پی ببرد. منبع خبر به همراه یک عکس جالب از Henry Rollins
-
4- CBS از هیلاری مچ گیری می کند.
هفته پیش و در یک سخن رانی هیلاری کلینتون مدعی شده بود، که در زمان جنگ بوسنی در سال 1996 وقتی بعنوان بانوی اول آمریکا به دیدار از سربازان در آنجا رفته بود، در زیر رگبار گلوله قرار گرفته، بطوری که دوان، دوان و در حالت خمیده به هوایپما برگشته و گریخته است.
در فیلمی که شبکه CBS از روز یاد شده منتشر کرده است، گلوله ای وجود نداشته، هیلاری در مراسم ورودش شرکت کرده، با سربازان عکس گرفته و بدون مشکلی هم آنجا را ترک کرده است.
صدها هزار آمریکایی در چند روز گذشته این فیلم را دیده اند. فیلمی که بدون شک برای رقیب او، اوباما فرصت بسیار خوبی برای زیر سوال بردن هیلاری را فراهم می کند. برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست: