۱۳۸۶ اسفند ۱۶, پنجشنبه

آشنایی با هلند(4) سکس در معروف ترین یارک آمستردام قانونی می شود


فون دل یارک(Vondelpark) معروف ترین یارک آمستردام و هلند می باشد. این یارک 140 ساله با وسعت 47 هکتاری خود در قلب آمستردام سالانه حدود 20 میلیون بازدید کننده دارد.

در این یارک هر تابستان به مدت بیشتر از دو ماه همه روزه انواع کنسرت های موسیقی بطور رایگان برای علاقه مندان برگذار می شود. در هوای مناسب این یارک یر می شود از مردمی که در گروهای کوچک و بزرگ در روی چمن ها نشسته، یا به انواع بازی ها مشغول شده و یا حمام آفتاب می گیرند.


امروز از قول قانون گذار شهرداری منطقه اعلام شد که طرحی در مرحله تصویب قرار دارد که به موجب آن انجام سکس را در این یارک قانونی می کند.

او همچنین اضافه کرده است، چرا باید سعی کنیم چیزی را ممنوع کنیم که ممنوعیتی ندارد، مزاحمت کمی برای دیگران ایجاد می کند و در مقابل باعث تفریح و سرگرمی تعداد زیادی می شود.


(توجه شما را به این نکته جمع می کنم که سکس هم مانند نوشیدن وکشیدن مواد محرک قبلا هم در فون دل یارک انجام می شده ولی حالا قرار است قانونی شود.)


البته محدودیت هایی هم برای این کار در نظر گرفته شده است. از جمله این محدویت ها می توان به جمع آوری آشغال و وسایل باقی مانده و ریختن آنها در سطل زباله، داشتن فاصله کافی از محل های مخصوص بازی بچه ها و محدود بودن این عمل به ساعات غروب و شب اشاره کرد.

هیچ نظری موجود نیست: