۱۳۸۷ فروردین ۱۶, جمعه

پناهندگی یک خانواده آمریکایی به هلند!


یک مادر آمریکایی که چهارده سال پیش به دلیل بدرفتاری همسرش، باتفاق فرزندان خود به هلند گریخته بود، موفق به دریافت پناهندگی در هلند شده است.

Holly Ann Collins با بچه های کوچک اش به هلند گریخت و در اینجا زندگی تازه ای را آغاز کرد.


اکنون و بعد از گذشت چهارده سال این ماجرا توسط همسایه هلندی اش که او را به اف بی آی لو داده است فاش می شود.
Holly که قبلا سه بار بخاطر بدرفتاری همسر سابق اش در بیمارستان بستری شده است، حالا می بایست احتمالا منتظر دادگاهی شدن به جرم بچه دزدی باشد.

به احتمال بسیار زیاد Holly و بچه هایش اولین و تنها آمریکایی هایی می باشند که به هلند پناهنده شده اند .

Holly در سال 1996 موفق شده است که پناهندگی بدلایل انسانی را دریافت کند، زیر عنوان" پناهندگی بدلیل تهدید توسط همسر سابق".


وزارت دادگستری هلند معتقد است که پناهندگی یک آمریکایی در هلند امکان ندارد، اما Holly مدارک آن را ارائه می دهد.

Holly در ابتدا قصد گریختن به نیوزیلند را داشته که فرودگاه هلند تغییر عقیده می دهد. وقتی که در فرودگاه هلند در خواست پناهندگی می کند، با خنده و تمسخر همه کارمندان آن مواجه می شود، اما در نهایت اوست که موفق به دریافت این پناهندگی عجیب می شود.

Holly که زندگی جدیدی را با آرامش در هلند شروع کرده بود، اینک بشدت ترسیده است، در این ضمن بچه هم که اکنون بزرگ شده اند، از خانه جدا شده و زندگی مستقلی را برای خود در هلند شروع کرده اند.

Holly یک کلیپ بسیار دیدنی از زندگی خود در کمپ های پناهندگی در هلند ساخته و در اینترنت گذاشته است، در این کلیپ بسیاری دیگر پناهندگان(بخصوص ایرانی و عراقی) هم حضور دارند. برای دیدن این کلیپ" اینجا " را کلیک کنید.
منبع





۱ نظر:

ناشناس گفت...

You love holland, but where are you from?Are u ARAB?