۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۰, جمعه

جوزف فریتزل(دیو انسان نمای اطریشی) به سخن می آید



بالاخره جوزف فریتزل(Josef Fritzl) مردی که دخترش را بمدت 24 سال در یک زیر زمین زندانی کرده و از او صاحب 7 فرزند شده بود، به سخن آمد.

فریتزل می گوید: من معتاد دخترم(الیزابت Elisabeth) بودم، علاقه من به هم خوابی با او همینطور فزونی می یافت.
من می دانستم که او این را نمی خواهد و از این کار بشدت رنج می برد، ولی این یک نوع اعتیاد بود و من واقعا می خواستم از او فرزند داشته باشم.

فریتزل می گوید: من می دانم که این علاقه و رفتار من عادی نیست، من باید دیوانه بوده باشم که همچین علاقه ای دارم، اما برای من خیلی جالب بود که خانواده دومی هم داشته باشم، با زن و فرزندان دیگری.

او می افزاید: الیزابت در شانزده سالگی شروع به بیرون ماندن و دیر به خانه برگشتن کرده بود و گاهی هم وقتی به خانه برمی گشت، بوی مشروب می داد. من در ابتدا می خواستم او را از دنیای بد بیرون و تاثیراتش حفظ کنم.

در دوران حبس الیزابت در زیر زمین، من برای او گاهی دسته گل می بردم و اسباب بازی برای بچه ها تهیه می کردم. ما گاهی به تماشای یک ویدیو می نشستیم و او غذاهای مورد علاقه مرا درست می کرد.

فرتیزل در سال 1935 در شهری در نزدیکی محل تولد هیتلر بدنیا آمده است. در این شهر چند سال بعد یک کمپ نگهداری اسرا ایجاد شده است.

او اینک هیتلر و نازیسم را مقصر این رفتار و کرده خود می داند.
او مدعی است: من در زیر سلطه عقاید هیتلر و نازیسم بزرگ شده ام، من یاد گرفته بودم که قدرت همه چیز است و باید دیگران را به اطاعت مطلق از خود وادار کرد.

برای دیدن ویدیو لطفا اینجا را کلیک کنید

۱ نظر:

ناشناس گفت...

وب سايتتان farangi.nl را بي خيال شديد؟